ååååååååååh SOPA!

Kommer ni ihåg den reklamen? Den körde vi gärnet på gatufesten förra året såklart med lite nya verb oxå, det tyckte vi var så kul :)

Idag så ska jag städa lägenheten, jag får ångest så fort jag öppnar dörren det liksom sticker i ögonen. Det ser verkligen helt förjävligt ut jag har inte orkat brytt mig ett jota.. jag brukat jag tänka ibland när jag har det stökigt och ska iväg på något - tänk om jag skulle göra illa mig nu och måste åka in till sjukhuset och någon måste komma i i min lgh för att  hämta något pt mig- hehe det brukar hjälpa mig att hålla det rent och fint! Men inte den här veckan.

Även att jag fick fin-fint besök igår och verkligen var tvungen att släppa in personen i fråga. Ångest! Jag tycker faktiskt att det är kul å städa, lyssna på städmusik å dona sedan när allt är klart så blir det en obligatorisk dusch och allt känns mkt bättre..
Men ja,ja det är bara att fortsätta, ikväll blir det avskedsmiddag för en ansatt här!




Så här kan det se ut när jag har "städat" hos mig hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0