Att förtära

Det tråkigaste med att äta är helt klart tuggandet av maten. Jag räknade igår och en normaltugga av en normal macka tar mig 44 tuggor innan allt är svalt. Är det normalt? Är det förklaringen på att jag alltid är klar sist? Är det normalt??
Därför fick det bli soppa idag, jag tycker jag har tuggat tillräckligt mkt den här veckan.

Någonting man oxå kan göra för att göra ätandet mer roligt är att till exempel dricka vattnet ur ett sugrör (eller valfri dryck) då blir det kul! Men man ska aldrig dricka medan man har mat i munnen det blir bara till en äcklig sörja och det tycker vi inte om. Det finns ett undantag dock om man är i ett sällskap som har bråttomt vidare så kanske man måste dricka samtidigt för att skynda på sväljningsprocessen men det får bara förekomma om det är någonting riktig viktigt man ska på.

Så nu vet ni det. Nu ska jag se på Family Guy- nu vet ni det med.. Behöver jag säga att jag önskar jag kan gå och lägga mig snart??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0