Dinnerparty :)

Nu ska jag bege mig till Tynset och möta upp resten av folket!1 det har varit en absolut fab dag i solen, det steker fortfarande men nu har lite solregn bestämmt sig för att falla men det är bara fint det!!

Är förmodligen lite överklädd ikväll, det är jag och Arta det men när tillfället ges så går jag all in, inte ofta man får anldedning att klä upp sig här.

Och när jag kommer hem väntar en överrasknig, love it!!

Det enda jag inte orkade fixa var håret men det faller ganska bra ändå så så får det bli minsann! Ha en fin kväll då!

Fabulösa skor!!

 

Fina smycken och fruktansvärsa naglar..

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken SNYGGING!!! ;)

Hoppas du hade kul gums!!SAKNAR DIG!!!!

Puss o kram

2010-05-21 @ 21:36:46
Postat av: Li

Snygga skor, var har du hittat dem? (=

2010-05-25 @ 12:25:49
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: SofieOfSweden

Tack! ja grymma är dom! minns dock inte vad butiken heter men märket är Tiamo :)

2010-05-25 @ 13:43:24
URL: http://sofieoffsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0