För en dag..

Fy fan vad trött jag är! Men jag kan inte gå och lägga mig på en gång när jag kommit hem från jobbet, känns lite meningslöst..
Tänk att jag har lyckats tagit mig igenom hela dagen utan att höra en enda bit på norges nationalsång, hur funkar det?? - Förutom från mig själv då :) Jag kan de två första raderna på sången för dom är med i en reklam på radion, chefen skrattade gott åt mig när jag plötsligt började sjunga på den, rätt efter I like big but´s översatt till svenska... Jag är kanske mest weird på jobbet men det bjuder jag på.

Och hemma njuter ni fortfarande av sommaren hoppas jag?? Här på fjellet sparar vi det bästa till sist så det så!

Den här bilden är så kul-ful på mig hehe visst ser jag ut som en liten dum seriefigur?!



Fin utsikt och ett huvud.. But why??

 

Natt da.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0