Fuck you I won´t do what you tell me..

..mother fucker. Ja men låten är faktiskt bra trots texten även att den på min spotify lista följs av simon & garfunkel haha.

Idag vaknade jag 06.25, lite brydd blev jag när jag slog på telefonen och tänkte att det var dags att kliva upp. I ren protest stannade jag kvar i sängen, det är ju ändå min lediga förmiddag.. Vid 9-tiden vaknade jag ett frenetsikt bankande på dörren men det var väntat och jag visste att det var ekonomi som kom och hämtade pengarna. Jag hade 70.000 i min 2 vakts kassa igår.

Nu funderar jag på att ringa på några lägenheter, vad tror ni om det? En 1á på trondheimsv. (grunerlökka) 23m2 och 5100 inkl. allt. Eller en takvånging vid Olaf Ryes plass delat med 2 andra tjejer, 5083 kr. Ska jag kanske dela en lgh med n manlig lärare och hund för 4000 kr? det finns liksom bara möjligheter :p

Kanske den här vackrringen vill komma å hälsa på mig då?

 

 

När jag var i Oslo sist så skulle jag möta upp Kristin för en fika, eftersom jag har pinsamt dåligt lokalsinne tog jag en bild från gule sidorna haha. Även att det bara var några minuter bort och även att jag bodde alldeles runt hörnet från henne!

 

 

Fina promenadskor :)

 

 

Jag saknar er!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0