Home alone :(

Det var verkligen en väldigt lyckad kväll! vi har haft så otroligt roligt skrattat och dansat hehe.. Imorron ska jag ha uppläring med en kille som heter Vidar som skall börja i receptionen. Hoppas han inte är skräckslagen efter kvällen bara men neej han verkade trivas väldigt bra :) Jag var snäll och bestämmde att vi skulle börja kl 9 istället för kl 8, det kan behövas. Inte speciellt bra att blanda öl, vin och en martini vettja men det är inte ofta jag är ute så jag tycker jag kan unna mig det! 500kr för en middag och 3 glas dricka är inte ovanligt här, kanske inte så dyrt förvisso men skillnaad i pris är det verkligen!

God natt då folkens hoppas ni har haft en lika fin kväll som jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0