Modelling

Herregud vad den här dagen har flugit förbi.. Jag har suttit framför datorn precis hela dagen med undantag en liten tynset tripp för inköp av morötter och margarin..Blir morotstuvning vettu :)

Men jag har gjort bra saker bla så har jag kikat på en enorm mängd med tutorials til 3d studio max + installerat v-ray för bättre textur och rendering dock har jag inte fått det att fungera ännu hehe.. Jag har gjort min allra första modell som fick bli ett glas med ett sugrör i, hyfsat nöjd är jag ändå även fast det mer ser ut som ett plastglas och trätexturen ska vi inte prata om! Det bästa är att det kan bara bli bättre.

Men jäklar vad jag måste se över mina inställningar kanske även senda in datorn för en riktig genomgång, det ska inte ta 30 min att rendera en bild liksom, inte en sån enkel modell (även att jag inte kan använda datorn under tiden)!! Köpte ju den här datorn i höstas för stor peng så att jag kunde ha den till just det här syftet..Hmpf.

 

Jag var ju tvungen att rendera 2 bilder eftersom sugröret hamnade "innuti" glaset på den första..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0