Oslo nästa!

Nu ska jag snart bege mig till Oslo och det tycker vi om :) Här snöar det för fullt men i Oslo är det en massa plusgrader, det tycker vi oxå om! Jag vet inte riktig vad jag ska göra i Oslo mer än slappa av och såklart jobba med lite diplomer och annat trams till hotellet.. Min dator är så jäkla stor att släpa på så jag kan ju alltid se efter en snygg datorväska..Eftersom jag inte har photoshop och andra nödvändiga program på mac'en som annars är kanonsmidig att ha med sig överallt!

Kikade förövrig genom en massa bilder som jag knäppt förra året och fann den här fina kyrkan, den låg längs vägen någonstan när jag körde till jutulheimen (kommer faktiskt inte ihåg om det hette så men det spelar ju ingen roll för ni vet ändå inte vart det är..) för min fösta ensamma tält-tur hehe..



Och här tältas det! Även att det blev kolsvart när jag väl fann en fin plats som jag ville tälta på..Jag som aldrig slagit upp ett tält förrut och även att det råkade vara storm den natten så mitt tält råkade blåsa ner på mig en gång haha. Det var mysigt men jag var liite rädd för björnar :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0