Savalen

Sitter här i min 35m2 lgh å chillar. Eller chillar var väl att ta i jag har det jäkligt tråkigt om jag ska vara helt ärlig och ärlighet gillar vi!
Jag har hadt nästan 3 fantastiska veckor i Sverige och helgen spenderades i Oslo med en mkt fin man, det gillar vi! Planen var egentligen att kika på lgh i Oslo igår men jag skippade det, känns lite för tidigt för att binda sig till ett boende nu. Plugget drar igång i Augusti och går allt som det ska så kommer jag att vara student i 3 (!) år men jag gleder mig massor till att komma vidare i livet, det ska bli kul med nya utmaningar och valet av skola känns helt rätt!
Ska även bli otroligt skönt att komma till en storstad efter hela 2 år på fjellet hehe.
Annars längtar jag till den kommande Ac/Dc konserten i Oslo sista maj och massvis till gatufesten som jag måste få ledigt till!
.
Gatufesten 09




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0