Secrets

Jag blottar mig för er och delar med mig 10 saker ni inte visste om mig och förmodligen inte heller vill veta.


Efter en bowlinkväll "råkade" jag få med mig ett par bowlingskor hem som jag sedan gick med ute. Det tyckte jag var ascoolt

Jag har tatuerat in eyeliner på båda ögonen. Min enda tatuering

Jag har haft 4 piercingar. Öron inte inräknade

Jag har testat fransförlänging. Love it

Jag har mönsterskyddat en hylla av egen design

Jag käkar antidepressiva

Jag har otrolig lust att göra en dermal anchor

Jag har snusat i nästan 10 år fast jag tycker det er skikkelig styggt på tjejer. Cheeses

Jag har suttit en natt i fyllehäktet Lont time ago

Jag är skikkelig förälskad







Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror nästan jag visste allt utom Bowlingskorna haha du är för härlig du!! :) Och sen har jag ingen aning om vad dermal anchor ska googla det gensta!!

Puss

Ps. jag är sååå glad för din skull!! ;)ds



2010-05-12 @ 12:16:13
Postat av: Jenny

haha glömde skriva att det var från mig!! ;)

2010-05-12 @ 12:16:45
Postat av: Anonym

Haha från dig?? Jag vet vem du är för det är bara du som säger att jag är för härlig :) Puss tillbaka!

2010-05-12 @ 16:46:54
Postat av: Maria

Hahaha.. de visste ja väl redan ;) var till och med lite avis på de där med bowling skorna :) Sköt om dig gumman!! Kram!

2010-05-12 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0