Thailand!

Det blev ett kort pass för mig idag, det liker vi!

Det jobbar en väldigt karsmatisk spanjor på hotellet som är sammen med en thailändsk dame, dom bygger för närvarande hus i thailand och kommer att flytta dit om några år med sina 4 barn. Det som är så bra är att han är väldigt känt i det området dom ska flytta till i Thailand och har erbjudit mig att köpa ett 2 våningshus i djungeln för 20´NOK. Tror ni jag är lite sugen?? Anledningen till att det ligger i djungeln är för att jag snackat om det så många gånger att jag vill ha ett hus avskilt mitt egna lilla paradis :) Jag överväger möjligheten starkt, det är iksom bara en engångsavgift! Skulle vara perfekt, så kan jag hyra ut det till en rimlig peng oxå!

Ska höra om mamma å pappa kanske vill investera i det med mig, eller är det någon annan som är sugen?

Snart ska jag åka karusell ;)

Men det här är bra fint det oxå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud gumman det låter ju helt UNDERBART!!!Jag vill oxå!!!;)

Puss o kram/ jenny

2010-05-18 @ 20:43:32
Postat av: Rickard

Din lillebror tycker att djungelhuset låter som en bra idé!

2010-05-19 @ 11:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0