Tråkigt på fjället

Alltså jag tror verkligen att jag är dömd till at ha tråkigt här.. Min Tv har tappat alla sina kanaler när jag för en gångs skull var lite sugen på att se på den. Jag har precis lagat "middag", jag har ingen frys här heller ingen ugn så jag improviserar lite. Köpte ett halvfärdigt rågbröd som man ska "baka" färdigt i ugnen det fina med brödet är att det har väldigt lång hållbarhet! Jag steker det med olja och kryddor i stekpannan och det bli så gott, idag toppade jag även med ett stektägg. Jag orkar faktiskt inte vara mer kreativ idag trots att mitt kylskåp nu är bjuder på kombinationer så som för bacon & champinjon sås, wook, tonfisksallad, bönröra i tortillabröd m.m. Men så länge magen är glad - är jag glad :)
Det får nog bli en till macka och så får jag väl damma fram mac'en och slå på en film helt enkelt.

Hade ju egentligen varit väldigt fint om jag kunde sova, sov bara 2 timmar inatt nämligen men ändå har jag varit överdrivet pigg på jobb..

Bjuder på en glad gubbe jag fotade på nyår hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0