Så är det.

Jag och "the best a man can get" Jeanette gjorde precis tynset med lite onödig shopping som vanligt.. Det var kul! Tycker att det är så segt att jobba eftermiddag, det finns ju många saker man kan göra men jag sitter bara å väntar på att jag ska iväg..

Nästa helg ska jag o Jeanette på Ac/Dc i Oslo blir nog en tur på melodi grand prix på frdag eller lördag oxå eftersom vi ändå är på plats! Hehe vi som sa förra året att vi skulle dit oxå råkar det vara nu när vi ska iväg. Vi hade ingen aning om varför alla hotell var så dyra och tänkta att det berodde på Ac/Dc dum som vi är.. Nu hoppas vi att vi får låna Per Mortens lgh på Grunerlökka, jag ska bearbeta han idag!


Jag saknar mitt långa hår.. Skaffa nytt??



Jag dör nästan när jag ser dig för du är så jäkla snygg!! Tänk det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0