Vädret bedrar?

Jaha, vaknade till klarblå himmel kl. 08.01. Bra där! Men jag tror att den lurar mig solen, jag tror att det är kallt ute, igår dalade det ner några få snöflingor i smyg här. Men jag såg dom allt!!
Det är så jobbigt att klä på sig för att sedan komma ut och upptäcka att man har klädd sig för lite/mkt, jag antar att det är därför gradstokken finns. Jag har en jag med men den är inte fastmonterad!
Haha jag kikade nyss genom fönstret för att se hur världen ser ut egentligen och det blåser faktiskt inte! Däremot såg jag till min stora förvåning skelettet av en oöppnad lollipopp glass, jag måste ha glömt att äta upp den i vintras (jag har ingen frys).


Savalen by winter..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0