Välkommen Sverige!

Ikväll är det många som festar gärnet här i Norge för imorgon (idag) är det ju 17 maj! Varför har inte vi ett jäkla ståhej på våran dag?? Töntigt. Jag ska fira med att det är röd dag och jag jobbar dubbelpass vilket betyder 4 pass på en dag, me like :)

Idag kom det ett busslast med svenskar till hotellet, förutom dom så är det 1 norskt par som bor. Snakka om svensk invasjon men kul att dom gillar att fira 17 maj.. Det kom 50 st från Ånge/Sundsvall regionen och dom tyckte såklart att det var så kul att jag oxå kommer ifrån Ånge. Jobbigt tycker jag men dom är iaf väldigt trevliga tillskillnad från norska pensjonister/äldre som bara grinar hela tiden.

Nu ska jag sova jobb 8-24 imorgon, det blir en kul dag!!

Glad 17 maj på er alla norrbaggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0