Vit Snö

Stora snöflingor dalar ner i den kalla luften precis när jag bestämt mig för att gå ut på en långromenad, min vanliga otur, det blev allt för kallt åt mina små öron så jag vände på klacken efter en kort tur. Vad är meningen med mer snö nu?
Imorgon bär det av till sydligare breddgrader minsann! Åker till Oslo imorgon kväll och kommer tillbaka frdag morgon om allt går enligt planerna.. För övrigt är jag lite förargad över att jag inte får till installationen av office på min dator, jag måste ha de tills imorgon!! Jaja, jag ska jobba vidare på saken sedan lurer jag på att kanske ta ett dopp i bassengen? Det var flera månader sedan sist och nu är ju hotellet stängt så då får jag hela området för mig själv :) Skinnydipping? Nej da.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0