1 skoledag

Bah, jag är trött har suttit och pluggat i flera timmar nu.. Vi startade med datatekniken idag, det var mpnga nya begrepp men tro det eller ej så har jag faktiskt lärt mig en hel del! Skolsystemet och lärarna här är helt suveräna! Vi interagerad tillsammans på ett intranät till skolan där alla oppgaver och information om ämnena finns, det här är en miljö-vänlig skola så allt sker elektroniskt vilket jag älskar, jag är ju otroligt slarvig av mig!

Nu ska jag sova här ensammen i min lägenhet med endast madrassen som den enda befintliga pinal här (tack igen Sverre för lånet av den :) imorgon väntar en dag av införing i programmering, gleder mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0