Happy new year!

Det forundrar mig hur mkt alkohol man kan dricka har utan att bli bakis.. det forundrar mig med hur lite man behover dricka for att bli full..Det blev lite andrade planer igar, istallet for att aka till stranden sa tog vi en lang lunch pa en vingard!! Vi smakade pa bade vitvin och rod vin, det finns manga vingardar har ute och det kostar ingenting att smaka pa vinen sa det ar valdigt vanligt bland ungdommar att resa omkring fra vingard till vingard och dricka sig fulla.. Vi at en valdigt god lunch dar, Silje var stralande fornojd :) Efter det akte vi hem och tog pa pss bikinin och akte till pool partyt.
Ikvall ar det nyarsafton och vi skall ta en tur med baten om nagon timme, det blir kul jag hoppas vi far se delfiner!! hittils pa varan kula djur lista har vi sett Kangru, en stor rocka som simmade nagra meter ifran oss och en blackfisk som ett gang precis fiskat upp ur vattnet vi badade i..
Det blir kul med en bat trip!! efter det sa skal vi hem a pynta oss, forfest hos en van inne  i city tror jag och sedan har vi biljetter till en nattklubb da vi skall rakna in det nya aret!
Gott Nytt ar! Glader mig sykt mkt till att 2011 antligen ar over!!!!!!!!!!!!!!!!!
Silje slappar av ute pa var veranda
Vinsmaking!
Chesters winery
Varan van James
Luch pa Chesters
Pool party
Broderna trubbel

Kangaroo

Vi kom hem fran roadtripen igar kvall, egentligen skulle vi stannat en natt till men det var sa varmt att vi orkade inte vara kvar dar uppe hehe. Vi korde ca 3 norrut till en plats som heter Cerventes, en van till en van till Oliver har ett hus dar som vi alla skulle overnatta i. Men utan aircondition (!!!) i 40 graders varme sa holl vi pa do. De brukar tydligen vara lite kallare och mkt vind dar, men ikke! Vi hade 2 harliga dagar pa stranden i alla fall och nar vi akte hem igar sa sag vi antligen kangrur tihi! Massvis! Idag ar det lite muligt men det gor ingenting for det ar fruktansvart varmt har anda!
Vi ar invitert till ett poolparty fran 3 och innan det skall vi eventuellt ga pa stranden eller finna pa noe annat skoj! Imorgon ar det nyarsafton, markligt. Vi skall som sagt ha en stor barbeque pa stranden och efter det tror jag vi har biljettter till en ny oppnad nattklubb som skall vara valdigt bra! Jag har det helt topp och langtar inte hem annu ;) I vanlig ordning sa brande jag mig pa fotterna har forsta dagen sa Aloe veran er min basta van!
Hoppas ni har det bra peeps, onskar er ett gott nytt ar om vi inte hors imorgon!
Love S
Vi hade en hel strand for oss sjalva!
Var transport i mitten :)
Kangru!
Nice sunset igar kvall

Campingtur

Nu skall vi dra ivag pa en "campingtur" kommer tillbaka pa fredags morgon! I love aircondition, det blir bara varmare och varmare har och vi har en 4h biltur framfor oss! Skall vara otroligt bra snorkling dit vi ska och noen turist-spots mer an sa vet jag ikke..Vi har bilen fullpackad med mat, drikka, pils, och massa gott, tror det blir en topp tur!
Fredag kvall skall vi pa pool party och pa lordag (nyarsafton!!!) skall vi ha barbeque pa stranden og sedan skall vi till ett utestalle som heter Ginger med 90-tals tema hehe.
Snakkes pa fredag da kommer det lite bilder oxa!

Det ar varmt har idag! Vi gick och la oss tidigt i gar, var sa trotta fter flygturen, jag sov fran 19 - 9 idag!! Vi at frukost sedan akte vi ned till stranden och har legat och latat oss dar hela formiddagen..Sa at vi lunch pa ett sushi stalle, var pa butiken och handlade mat till imorgon. Vi skall resa norrut imorgon och blir dar i 2 natter, en veninna till oliver har ett hus dar sa vi blir ett gang pa 8 st som overnattar, det blir kul!! Nu ska vi slappa av lite hemma innan vi dushar och gjor oss klar for middag ikvall, vi blir 14 st!! Jag har tagit bilder men far ikke in de i datorn sa jag skall ta med mig den andra kameran ikvall och imorgon for den minnesbrickan passar i datorn :)
Keep rocking!

Perth Baby!

Nu ar vi antligen framme i Perth och vi sitter i vardagsrummet till Oliver med en kall ol och slappar av lite :) Flygresan gick hur bra som helst, vi sov typ hela turen fran Frankfurt till Singapore! Langsta uppehallet hade vi i Frankfurt men da vi blev invitert in till Loungen gick tiden fort och vi koste oss masser!! Det ar superfint vader har, soligt och sweet! Uppdaterar mer sedan !

Orkar inte

Jag orkar faktiskt inte blogga, finns på twitter om så är önskeligt: sofifies