Happy new year!

Det forundrar mig hur mkt alkohol man kan dricka har utan att bli bakis.. det forundrar mig med hur lite man behover dricka for att bli full..Det blev lite andrade planer igar, istallet for att aka till stranden sa tog vi en lang lunch pa en vingard!! Vi smakade pa bade vitvin och rod vin, det finns manga vingardar har ute och det kostar ingenting att smaka pa vinen sa det ar valdigt vanligt bland ungdommar att resa omkring fra vingard till vingard och dricka sig fulla.. Vi at en valdigt god lunch dar, Silje var stralande fornojd :) Efter det akte vi hem och tog pa pss bikinin och akte till pool partyt.
Ikvall ar det nyarsafton och vi skall ta en tur med baten om nagon timme, det blir kul jag hoppas vi far se delfiner!! hittils pa varan kula djur lista har vi sett Kangru, en stor rocka som simmade nagra meter ifran oss och en blackfisk som ett gang precis fiskat upp ur vattnet vi badade i..
Det blir kul med en bat trip!! efter det sa skal vi hem a pynta oss, forfest hos en van inne  i city tror jag och sedan har vi biljetter till en nattklubb da vi skall rakna in det nya aret!
Gott Nytt ar! Glader mig sykt mkt till att 2011 antligen ar over!!!!!!!!!!!!!!!!!
Silje slappar av ute pa var veranda
Vinsmaking!
Chesters winery
Varan van James
Luch pa Chesters
Pool party
Broderna trubbel

Kommentarer
Postat av: Ingrid Bergkvist

Gott Nytt År!

Om en timme får även vi skåla in 2012

2011-12-31 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0