39

Det ar varmt har idag! Vi gick och la oss tidigt i gar, var sa trotta fter flygturen, jag sov fran 19 - 9 idag!! Vi at frukost sedan akte vi ned till stranden och har legat och latat oss dar hela formiddagen..Sa at vi lunch pa ett sushi stalle, var pa butiken och handlade mat till imorgon. Vi skall resa norrut imorgon och blir dar i 2 natter, en veninna till oliver har ett hus dar sa vi blir ett gang pa 8 st som overnattar, det blir kul!! Nu ska vi slappa av lite hemma innan vi dushar och gjor oss klar for middag ikvall, vi blir 14 st!! Jag har tagit bilder men far ikke in de i datorn sa jag skall ta med mig den andra kameran ikvall och imorgon for den minnesbrickan passar i datorn :)
Keep rocking!

Kommentarer
Postat av: MaxMacus

Nice! Virker som om du kommer til å ha det herlig der!

Er fortsatt ikke snev av snø i Oslo, men vi blåser nesten over ende.. så det er gøy.



Stå på, fortsett å rocke!

2011-12-27 @ 23:09:44
Postat av: Sofie Shoe

Det tror jag med Max :) Blas inte bort dar hjemme!

2011-12-28 @ 05:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0