Kangaroo

Vi kom hem fran roadtripen igar kvall, egentligen skulle vi stannat en natt till men det var sa varmt att vi orkade inte vara kvar dar uppe hehe. Vi korde ca 3 norrut till en plats som heter Cerventes, en van till en van till Oliver har ett hus dar som vi alla skulle overnatta i. Men utan aircondition (!!!) i 40 graders varme sa holl vi pa do. De brukar tydligen vara lite kallare och mkt vind dar, men ikke! Vi hade 2 harliga dagar pa stranden i alla fall och nar vi akte hem igar sa sag vi antligen kangrur tihi! Massvis! Idag ar det lite muligt men det gor ingenting for det ar fruktansvart varmt har anda!
Vi ar invitert till ett poolparty fran 3 och innan det skall vi eventuellt ga pa stranden eller finna pa noe annat skoj! Imorgon ar det nyarsafton, markligt. Vi skall som sagt ha en stor barbeque pa stranden och efter det tror jag vi har biljettter till en ny oppnad nattklubb som skall vara valdigt bra! Jag har det helt topp och langtar inte hem annu ;) I vanlig ordning sa brande jag mig pa fotterna har forsta dagen sa Aloe veran er min basta van!
Hoppas ni har det bra peeps, onskar er ett gott nytt ar om vi inte hors imorgon!
Love S
Vi hade en hel strand for oss sjalva!
Var transport i mitten :)
Kangru!
Nice sunset igar kvall

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint :)

2011-12-30 @ 08:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0