Är jag galen??

Klev upp kl 7 idag tidlig, lagade till en brakfrukost och har bara softat loss lite! Fin start på dagen :)
Om 1 timme skall jag på Pump. Woho, mitt första grupp-pass på typ 2 år, det är helt galet!! Men som sagt, nu jäklar kör vi! Här ska trimams! Det första passet är alltid det jobbigaste när man har varit borta en längre tid men sedan är det bara att fortsätta!



Angående lägenheten på Schweigaardsgate så har jag bestämmt mig för att tacka ja. Jag snackade litt med Mr. Punkt, han är något svår den mannen han tror att jag ska träffa någon ny bara för att jag är i Oslo och det är ett sådant stort urval här.. Men va fan, har man bestämmt sig så har man det kan ingen andra ändra på. Jaja så är det bara, jag får ge honom ett par månader så får han se själv..

Nackdelen med lgh är att det inte inkluderar några vitvaror (väldigt vanligt här i Norge) så jag måste skaffa mig en spis, en tvättmaskin, frys och kyl. Men kikade lite på finn.no och en komfyr kan jag få för runt 400kr, vaskemaskin några 100-lappar ekstra så det ornar sig nog i slutänden!


Happy days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0