ELEXIA

Nu har jag varit och motionerat! Det skulle egentligen bli en lång springtur men det avslutade med en låång rask promenad, jag fick ett sånt jökla tryck i bröstet och mjälthugg på det.. Typisk det. Men smärtan i benen visar på bra motion ändå, det tycker vi om!! Var även inom Elexia och har nu ett medlemsskap där. Ooops? Fast jag ska ta över Mr. Punkts medlemsskap efterom han inte vill träna där? Det blir bra, jag börjar imorgon med Eventuellt Street dance kl. 10.30 och sedan blir det Zumba kl. 18.00 det gleder jag mig massvis till!! Nu kör vi!!

Sedan kommer Mr. Punkt på kvällen och det gleder jag mig oxå massor till, kanske han får sig en liten överraskning det var allt för länge sedan, det tycker han om!!!

Nu blir det en liten lunch, ducha och sedan vankas det visning av den lgh vi helst vill ha kl. 16.00!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0