Faddervecka avklarad!

Fy fan vad vi har varit full. Jag har druckit mer den här veckan än vad jag har gjort på hela året, det känns i kroppen vill jag lova!!!
Igår hade vi en grym avslutningsfest för hela NITH med grymt band och bra folk. På vägen hem var det mörkt och vått och jag bestämmde mig för att trampa ned i en vattnig grop vilket resulterade i ett blodslaget knä och blåmärken över hela kroppen.

Veckans skador.
Torsdag - Skavsår på hälen
Fredag - Krossade fotsulor och mörbultade tår
Söndag - Lider fortfarande av förgående dagars skador
Onsdag - Slog in "pek"tån i sänkanten = stukad tå
Torsdag - Diverse blåmärken på kroppen, från jag vet inte vad.
Fredag - Trasigt knä och ännu mera blåmärken
Idag- Plåstrar mina sår och blickar NYKTERT frammåt.

Ett fåtal bilder från veckan som gått..


Första dagen med IT- tröja på :)


Helene med världens kanske fulaste hund!!



Mitt onda knä


Stian och jag som världens bästa Superhjältar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0