Full fart

Helt slut! Det blev ett träningspass på Elexia, jag är taggad!! Idag har jag även använt mig av min kvinnliga list och traskat ned på kontoret till USBL för att hämta ut nyckeln till boden som hör till min nya lgh! Det var ju inte avtalt att jag skulle få den idag men eftersom min kontaktperson där var sjuk så vet ju inte de andra om det.. Dock så sa hon som gav mig nyckeln att jag skulle vara försiktig med vad jag ställer där pga den höga inbrottsnivån här i Oslo, så nu vågar jag ju ändå inte åka dit och ställa mina saker där haha. Iof kan jag tänka mig att det gäller materiella ting och kanske inte just flyttlådor, dom vet ju inte om dom är tomma eller ej..men jag tror jag avaktar lite ändå..

Jag har även varit på Expert och flirtat till mig en ny telefon eftersom skalet till min klickar lite grann, men det är ett störande moment! Så den skall jag hämta imorgon!

Nu ska jag ducha slänga i mig lite mat och besöka Kristin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0