Hemska dröm

Idag var jag uppe med tuppen! Jag har hunnit packa ut flytt lådorna ur bilen och stuvat om packningen lite. Ätit obligatorisk grötfukost med obligatorisk hallonsylt. Nu ska jag bege mig ned til DnB Nor för att försöka öppna det där jäkla kontot, om de tjatar om skattekortet blir jag galen, jag finner det inte!!!

Hade en sådan fruktansvärd dröm inatt. Jag försökte få tag i Mr. Punkt men han bara ignorerade mig hela tiden, stängde av telefonen, förbisåg mig och allt möjligt rart. Så var jag på hotellet och ville snacka med honom och då frågar Trond om jag kan jobba på lördag och det kan jag. Det innebär att ajg inte kan träffa Emma på Fredagen och det blev jag jätteledsen för haha. Weird!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0