Kontrakt

Kl 11.00 imorgon skall jag bege mig ned til USBL's kontor för att skriva under kontraktet på leligheten!
Jag ljög i förra inlägget för jag snakkade ju med damen över tlf, men inga faceialiska ordväxlingar har bytts. Jag längtar så tills jag kan börja flytta in, tiden går så snabbt..

Jag planerar att åka upp till Savalen på onsdagen för att sedan bege mig till Sverige på torsdagen för att packa ihop grejer till lägenheten. Förhoppningsvis en sväng till Sundsvall på fredagen för att hämta några småting jag glömt där. Sedan vill jag resa tillbaka till Savalen lördag kväll och tillbaka Oslo söndag kväll/måndag morgon. På måndag kväll är det nämligen tjejkväll med NITH och sedan börjar skolan på torsdagen. Vart tog tiden vägen???

Hoppas att lägenheten är inflyttningsklar på måndag/ tisdag så kanske Mr. Punkt kan komma ner och flytta med mig. (Förhoppningsvis hämta vaskemaskin, kyl å frys från anonnser på finn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0