Min boendesituation

Kvällen igår blev meget strulig, jag och Stian gick från Fabriken (Avslutningsfesten) vid 12-snåret (mkt bra) nästan hemma upptäcker jag att både Visa kortet och min hemnyckel är borta så det var bara att traska tillbaka. Nyckeln fann jag som tur var dessvärre inte Visa kortet men jag kom hem och jag fick sova i "min" säng!

Tur var det att jag fann nyckeln för Mr. Punkt ringde mid vid 8 idag och berättade att ägarna av lgh skule komma vid 12 och packa ur den.. Tur att jag inte var så full igår, tur att jag aldrig är bakis, TUR att jag fann nycklarna igår! Det var bara att kliva upp och börja packa ihop mina saker, så kom dom såklart 1h för tidigt och gick hem vi fem snåret..

Jag trodde ju att jag skulle få ha den här lgh till på onsdag men nu visar det sig att jag måste ut till kl 15 imorgon... Då flyttar jag in i min lägenhet som inte har kyl, frys, diskmaskin, tvättmaskin, spis eller el. Så jag kommer att leva mkt primitivt med endast en madrass som sällskap, jag kommer dock att införskaffa mig en ficklampa! Detta gör jag såklart medvetet eftersom jag ska flytta sammen med några från klassen så snart vi hittar något fancy och jag gleder mig sykt mye!!!


Bland annant den här lilla smurfen kommer få njuta mitt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0