Naiv var namnet

Mitt ögonmått kan dra åt pipsvängen, det kan även min planritning över lägenheten göra. Naiv var bara förnamnet när jag nu kan konstatera svart på vitt att det är helt omöjligt att möblera denna lägenhet så som mina önskningar vill. Skitlägenhet.

Idag låste jag för första gången upp min lägenhet och stonkade in en del av mina lådor å väskor. Konstaterade snabbt att lägenheten minsann inte var så stor som jag minns den och viktigast av allt, målaren har inte gjort sitt jobb. Jag skall inkalla honom på inspektion nu till veckan. Basta!

Jag vill minnas att jag hade med mig ett måttband hit till Oslo men jag kan för min värld inte finna igen det så jag måttade lägenheten med A4 papper (med rutnät på) det fungerar alla tiders det med!
Jag får bara göra det bästa av det här, fönsterkarmarna får vara gröna, jag får skippa matbordet och kanske göra ett stort kuddrum istället? :) Nu är jag ialla fall på plats och det är ingen som har sagt till mig att jag måste bo i den här lägenheten i 3 år, så det så.


Kommentarer
Postat av: Lina Lif

Lycka till du med! Visa norskarna vart skåpet ska stå. :)

2010-08-21 @ 23:58:59
URL: http://linalif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0