Nu kör vi..

Nu hoppas jag att det är färdigflängt ett tag framöver, Savalen - Ånge - Sundsvall - Ånge - Savalen - Oslo, ons-sön. Men det var fint och träffa alla igen :)

Igår var det första träffen med NITH jentene, kosekveld på kroa mkt trevligt! I min klass som är på ca 35-40 st (!) är vi, som jag vet, 3 st tjejer hehe. Det blir bra. Igår var det öl, pizza, quizz og moro! På Torsdag börjar fadderuken och inskrivningen på skolan, så nu kör vi bara!

Irriterande att min mäklare har blivit sjuk precis nu som jag vill ha nyckeln till boden så jag kan börja flytta mina grejer!!!
Får ta mig en tur till kontoret och se om någon annan kanske kan hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0