Organisera Strukturera

Om en uke är det anordnat en jentekveld för alle jentene som skal begynne på skole og de som allerede går på NITH. (Jag må öva min norska skrift..) Det blir meget spännande!

Jai snakket med mäklaren ang min leilighet nå på morgonen å imorgen skal jeg over å signere kontrakten! Lurer på om ho syns jeg har mye krav? Jai sa til henne at de som må ordnes i leiligheten er fölgende, maling av alle veggene, golv-list kring dusjen, malling av vinduskarmer så spurte jeg henne ytterligere om en del praktiske ting utöver det.
Ska det vara så Ska det vara.

Tänkte träna på Elexia idag, men shit sån jäkla träningsverk jag har fortfarande, jag klarar knappt å bevega mig!! Men såg att de hade Zumba borta vid Ringnesparken, det låter mer lockande än ett styrkapass vill jag lova!! Det börjar kl. 18.00 och jag har ju ändå inget för mig idag så det torde passa alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0