Oslo City

Igår arbetade jag mitt sista pass på hotellet, dom lyckades t.o.m klämma ur mig en extra timme! Jag kom fram till Grunerlökka utan den minsta skada eller körförvirring det tackar jag min nya bästa vän Gps'n för :)
Jag pressade min bil några kilometer på E6'an - 150 km - har aldrig kört så fort någonsin men det var kul! Pärlan tyckte säkert att det var minst lika kul å visa vad den kan!!




Jag var en sväng på Clas Ohlson där jag träffat en ny vän - HP multi skrivare. Ja dom enda vännerna jag har drivs antingen av batterier eller strömkablar :P
Jag kom på nu att det hade varit ännu roligare om jag köpt den på Expert i Tynset, det är jag som försörjer dom där hehe..får åka dit och köpa bläckpatroner istället!

Nej om man skulle börja leva på studentbudget snart????

Lägenhetsjakten är igång och det finns en fin fin lägenhet som både jag och Mr. Punkt vill ha men då måste jag fylla i ett söknadschema och bifoga löneslipp å grejer, därav inköpet. Jag tror garanterat att den blir välbehövd i mina stuidier ändock och som alltid så är det skönt att inte vara beroende av andra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0