Så var det bara mig..

Helgen har varit fantastisk! Oslo har bjudit på strålande fint väder, idag har det nog varit upp mot 26 grader å knallblå himmel!

Fredagen kan sammanfattas med 1 ord - magisk. Lördagen startade fint med 2 träningspass, körde mitt första pass på Elexia, Elexia power (som pump hemma) och det känns fortfarande i kroppen, medan mannen avklarade en lyckad sykkeltur på nesten 3h! Etterpå satt vi oss på en uteservering, njöt en delikat luch, vin och det fina vädret. På kvällen var vi i ett bursdagssällskap för en vän av Mr. Punkt, mkt trevliga och roliga figurer där. Vi avklarade en 3 rättersmiddag med DET goda dessertvinet och avslutade kvällen med en liten barrunda på lökka!

Det är så bra att äntligen ha en kille som inte blir bakis och som kan stå opp i tid dagen etter! Vi var uppe vid 9 idag, spiste en stor god frokost och slappade av i leiligheten till lunchtid då vi begav oss till Sofienbergsparken och vidare till Daqota för lunch! Nå har han akkurat reist hem och jag vet inte vad jag ska finna på, vurderar att skriva en budget, eventuellt se på en film. Är trots allt lite sliten från gårdagen..Jag trenger virkelig en riktig viloperiod nu innan skolan drar igång om ca 2uker då det blir full fest var dag i vart fall 1 ukes tid.. det är med blandade känslor jag ser framemot skolsarten alltså.. Kan vi inte bara vandra i fjällen??




"Fast" i ullsängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0