Smart tjej..

Jag skulle egentligen ha tränat igår, men eftersom mina ben fortfarande bestod av betong sedan lördagens pass så var det helt oaktuellt! Jag såg helt säkert ut som en krigsskadad där jag gick omkring på gatorna..
Men idag körde dom Elexia Power  kl.19.30 vilket jag kände mig manad att gå på och det gjorde jag oxå! .. Eller jag kom nästan till entrédörren när jag upptäckte att jag glömt träningsbrallorna hemma. Tänkte först att jag kunde köpa nya i deras shop, så pepp var jag, men så kom jag på att jag ska snart ut med 50papp så det får vara..

I blindo vandrade jag i all ilska därifrån tills jag inte längre visste var jag befann mig. Jag var fortfarande arg så jag traskade vidare och kom, hör och häpna, till en botanisk trädgård!!! Helt plötsligt var den bara där, liksom den hemliga trädgården! Alldeles överlycklig vandrade jag omkring där och kände mig som Alice i Underlandet genst på bättre humör. Det finns  en mening med allt.. Nu dricker jag rense-té och smaskar på en klementin medan ullsättet snällt hänger och fladdrar på balkongen utanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0