Shopping..oops..

Jag strosade runt lite grann på staden idag och slank innom Din Sko's final sale.. Jag har vägrat gått in i skobutiker sedan jag kom hit och jag tänkte inte gå in den här gången heller, men det var som om någontin drog mig in dit.

Dom här var det så klart.. Jag har spanat på dom ända sedan dom först kom ut i butikerna och nu ville dom alltså följa med hem så då fick dom lov till det. Men hur kan man säga nej??



Jag råkade även gå innom H&M, som jag för övrigt tycker är en väldigt tråkig butik att gå i men jag lyckades ändå hamna i provrummet 2 ggr även där bestämmde sig några av klenoderna att följa med mig hem så då fick dom lov till det.

Jag har bestämmt mig för att byta klädstil skjönner ni! Stil över huvud taget, det har gått så långt att jag tom funderar på att klippa av mig håret.. Jag vill se ut som min ålder inte 10 år yngre, jag har ju även en äldre man som jag vill matcha, ser ju kanske lite konstigt ut om en 35 årig man är ute med en 14 årig tjej.. Vi ska vara glada att vi båda har 'unga' gener :)






Vad tror ni, är det keepers?

Kommentarer
Postat av: Emma & Jenny

WE LIKE ALOT!!!;)

2010-08-21 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0