Vimsig, jag ?

Saker jag har funnit den här veckan.
Mitt måttband som jag letat efter i 2 veckor dök upp rätt framför näsan på mig när jag öppnade garderoben i hallen.
Jag skulle ha den till att måtta lägenheten, men när jag inte fann den så fick jag glatt ta rutiga A4 ark att måtta med, det går precis lika bra. Det kanske till och med är roligare så!

Min söta rosa telefon som jag trodde blev stulen i oktober förra året dök plötsligt upp i fodret på en av mina favvo väskor. Där har den legat och gömt sig medan jag i tid och otid plockat upp andra saker som fallit ned i det facket. Dags att laga hålet kanske? Finns förresten en väldigt undehållande historia om hur det hålet uppstod men det tar vi en annan gång.

Mitt Visa kort som jag tappat på avslutningsfesten igår hittade jag i väskan som jag hade med mig i början på kvällen (jag och Helene gick hem och bytte väskan av diverse anledningar)

Laddaren till min Sony kamera har varit borta sedan i sommras tror jag. Imorgon skall jag gå och byta ut min Vivaz telefon som jag haft i 3 veckor, eftersom skalet glappar, gissa vilken laddare jag fann i esken till telefonen idag? Så nu undrar jag, vart är laddaren till telefonen då??

Helene visar sina skills :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0