Visning nr. 3 och 4.

För en dag!
Dagen började med att jag verkligen inte orkade kliva upp ur sängen, jag har ju kutat runt på stan som en galning hela veckan så det var gött att bara ligga å slösurfa i sängen :)

Men så började telefonen att ringa! Först var det ex-chefen som behövde hjälp med något i receptionen, sedan ringde mannen spm leier ut 50-kvadratan vid holmenkollen och sa att den var min om jag ville men jag tackade nej, vill helst bo centralt ändå... Sedan ringde USBL angående den första leiligheten på 43m2 som jag sökte skriftligt (med lönespec, atest och diverse viktiga saker..) i tisdags. Hon ville att jag skulle komma på intervju på måndag, jag förklarade att det inte skulle gå eftersom jag var tvungen att ge beskjed om en annan lgh idag, varpå jag fick komma över med det samma för ett samtal som gick hur bra som helst! Jag är duktig på att spä på lite extra krydda.. Hon sa att lgh var min om jag ville.

Jag har sett på den och planlösningen är toppen massa bra förrådsutrymmen och en alldeles egen liten glasterass i sol-läge!!
Sedan ringde dom från Grand Hotell och ville att jag skulle komma på intervju den16'e, jag sa att jag helst ville komma så snart som mulig, så på onsdag kl 11 infinner jag mig på Grand för intervjue!!





Här vill jag bo :)



Haha tänk att dagen kan starta så dårligt men sluta så bra! Ikväll kommer även Mr. Punkt hit och vi ska diskutera lgh lite mer innan jag ger beskjed till USBL men jag har redan bestämmt mig för att jag vill ha den, nu får det vara färdigletat! Så ligger den på gångavstånd från centrum (slipper trikk,-Tbane og busskort) och till det priset så är det helt supert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0