7 dagar - Oslo

Det går så himla fort hela tiden men det tycker vi om! Nu är det en vecka kvar tills jag flyttar ned till Oslo, eller flyttar å flyttar tills jag beger mig ned och letar efter lgh iaf! Vart jag ska bo under tiden är fortfarande oklart men jag har ju alltid bilen sovplats är väl det minsta bekymmret..I värsta fall får jag väl gå ut på krogen ;)
Lite stressad kan jag bli när jag går in på Finn.no och ser att antallet lägenheter minskar drastiskt, nu är dom nede på 900+ i den prisklass jag kan tänka mig medan för några veckor sedan fanns tusen +++.

Jag fick med mig en ny telefon hem förra veckan, jag är hopplös på impuls-shopping, men jag måste medge att jag tycker om den väldigt mkt trots att det inte är någon som ringer på den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0