Countdown!

10 dagar kvar tills jag slutar jobbet, 29 dagar kvar tills skolan börjar - eller fadderuken iaf :) Mkt spännande, tänker att jag drar ner på måndagen den 2'a, då är det verkligen dags för att finna en plats att bo på..Om jag inte ska snylta på killens förstås ;)

Sedan är det det här med jobb oxå men det är jag helt övertygad om att det löser sig. Typiskt mig att vara allt för över-optismistisk och alltid i sista sekunden..

Jag kommer ihåg när jag började plugga på Träakademien, sökte och kom in några dagar innan utb. började hade såklart inte tid att finna boende så jag bodde på hotell den första månaden. Men det funkade fin-fint det oxå :) Det blir dock inte hotell i den här staden, kanske hotelljobb? Förresten så är det ingen ide för mig att söka bidrag genom csn har jag insett nu, att dom jäklarna har ett högsta belopp på ca 6000 som man inte får överstiga om man sska få fullt bidrag är helt sjukt. Som student är du konstant fattig oavsett, csn eller inte. Vilken stuent vill egentligen jobba heltid när dom studerar?? Inte jag iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0