Blåtå

Cheeeses vad jag har ont i min söta stackars fot, eller snarare tå. Jag upptäckte i går att jag har blånagel, jag som liksom trodde att min ena fot hade växt sig lite större än den andra i mina nyinköpta skor hehe.. Fel där. Jag har tänkt på det här hela dagen men jag kan för allt i världen inte komma på hur det kan ha gått till! Var jag så full i fredags??

Har jag förrästen sagt att jag absolut inte kan gå i flata skor?? Mina små fötter är inte skapta för det. Jag köpte ett par att gå i när vi var i Oslo så hade jag (hör och häpna) på mig dom när vi gick ut på lördagen. Gosh vad jag skämmdes, det var väl kanske första gången jag gick ut utan klackar, jag ville bara gömma mina fötter.. Jag så jäkla ont i fötterna dagen därpå vilket sällan sällan brukar hända mig när jag har heels på mig. Men då vet vi det iaf!!

Jag längtar tills imorgon..eller ja, tills senare idag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0