Feriepenger på sykepenger :)

Stackars Randi har dragit ut en tand vilket gjorde att jag fick jobba dubbelt idag men det är jag bara glad för! Våran kock lagade världen godaste mat idag, jag säger bara en sak Ruccolakräm så jäkla gott!! Sedan måste jag oxå säga att jag älskar NAV, norges svar på försäkringskassan. Fick ett fint litet brev idag från dom med en inbetalning på 4600 kr. Det var feriepengar på mina sykepenger haha att det går an!! Även att man först får 100% betalt när man är sjukskriven du får sedan feriepengar på dom. Varför skulle jag vilja bo i Sverige? Det var en glad liten överraskning :)

En av mina chefer har facebook men han fattar noll av det. Jag har sagt år honom att han måste lägga in en bild på sig själv så att hans vänner känner igen honom eller iaf ser hur han ser ut så här 2o år efter eller nått. Men det har han inte gjort, ska jag vara helt ärlig så tror jag inte han vet hur man ska göra! Därför har jag gjort en bild till honom. Vi var båda eniga att profilbilden på facebook liknar honom men jag har gjort den mer personlig.

Vad tycker ni?



+



=



Haha! Stilig man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0