Google

Uff min lilla tå gör fortfarande så ont, jag kan inte gå normalt eller ha skor på mig :( Hur länge ska det vara så? Jag hade tänkt mig ut på tur idag i det fina vädret men jag kom inte så långt. Livets ironi. Och ibland så tycker jag att det är lite jobbigt att Google existerar för jag googlar verkligen allt, som min tå för exempel. Så nu vet jag att jag kan ta en 1 mm borr och borra ett litet hål i nageln så släpper trycket, jag vet oxå att jag kan tappa nageln!! Jag vill inte vara nagellös, vad ska jag då med nagellack till? Ååh stackars tå!!!

Vill ni hjälpa mig att be för den? :)

 

Okej det ser inte såhär illa ut, jag har bara en svag nyans av blått, är det en anledning till att gå till legevakten? Jag har ju ändå frikort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0