Gosh..!

Jag känner mig så otroligt nere.. I dag har det dock varit strålande solsken, jag önskar det ville fortsätta.
Lägenhetsjakten i Oslo går absolut inte något vidare och det gjorde inte saken bättre av att jag blev sjuk när jag var där i helgen. Kom hem på Onsdagen och charmerar fortfarande alla med min sexiga whisky voice :P
.
Jag har tagit mig en ensam kvällsöl, är det ok? Åh, tänk om mitt liv hade varit en dans på rosor vad lättsamt allt hade varit då.
.
Jag har bråkat med en kille som jag tycker väldigt mkt om ikväll och de känns inte alls nå bra, jag vill att vi ska vara vänner och paddla kajak eller mysa framför en brasa.. Äsch bara vara sammen liksom. Distanser är svårt, jag vet inte hur det ska gå men jag vet vad jag vill. Han är väldigt rädd och avvaktande, det enda jag kan göra är att vänta...lite till. Men vet ni vad? Jag väntar hellre och tar det piano så kanske vi är tillsammans på riktig till hösten för då vet han vart han har mig.
Han har en sådan lustig idè om att jag kommer att träffa någon ny kille eftersom jag kommer från fjället till Oslo och det är sådan stor skillnad och det finns så många sjekka guttar där. Det skiter jag fullständigt i, det är han som får mitt hjärta att banka och det är han som får mitt leende att dra sig ända upp till öronen.
.
.
Jag får inte bli otålig nu allt tar sin tid...
Men vet ni vad? Han kanske, kaaaanske kommer upp till gatufesten!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0