Lördagens Oslo

I lördags när jag och jeanette var i Oslo så kikade jag på ett rum i en lägenhet! Jag tyckte inte om det jag såg och tackade nej på en gång, tanken var att jag oxå skulle se på ett rum nära carl johan men jag kände inte för det då det rummet oxå var väldigt litet.. Istället chillade vi lite och gjorde oss i ordning för kvällen. Vi ville gå på någon bar och se på Eurovision och fann Stratos, ett toppenställe som litter på jonstorget, toppvåning med uteplats och ruskigt fin utsikt över Oslo!

Vi sökte alltså rätt på det här stället på nätet och det skulle vara show där med dragqueen arister bla, det tyckte vi lät väldigt kul! När vi kommit fram till Stratos så var portarna stängda men vi fann en ringklocka som vi ringde på så öppnades dörren. Mycket märkligt. Vi tog så hissen upp till 11 etaget och där mötte vi 2 killar som tog oss i hand och frågade om vi skulle jobba där eller om vi var vänner med svenska Sofia.. Vi fattade noll och gick istället upp och köpte en öl i baren. Då kommer snubben vi hälsat på och berättar att det är hans födelsedag och att det är till honom vi betalr de 100 kr (entren) till för maten som fanns där o dyl. Vi hade alltså lyckats hamna på en privat födelsedagsfest! Men kul hade vi haha.

Däremot tror jag att vi är färdiga som artister eftersom vi gick hem vid 2-tiden :)

Jag har dessvärre inga bilder på den här datorn, det får komma senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0