Regndroppar

Jag vaknade i morse av att vaktmästaren var utanför mitt sovrumsfönster å donade med något.. Jag fick smyga mig till fotänden och klä på mig så han inte skulle se mig, läskigt. Sedan hoppade jag på cykeln och cyklade i regnet mysigt!! Mina ben är dock inte vad de brukade vara, mjölksyra i varenda liten uppförsbacke men det ska vi ändra på!! Har helt missat att det är fredag idag så glad för det för imorgon åker jag till Oslo och kommer hem på måndag morgon, då väntar en vecka med 3 dubbelpass! Shit jag slutar snart, känns mycket märkligt.. Och på torsdag fyller jag 24 år, chefen har gett mig ledig å allt ovetande om min födelsedag såklart. Jag ska iaf bjuda jobbet på tårta, vem ska jag annars äta den med här på fjället?! :)

Nu ska jag äta gröt och sedan blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0