Sikken överraskning!

Igår var det strålande solsken här!! Kenneth som jobbade ute blev alldeles bränd på armarna och jag fick snällt vara inne hela dagen :( Idag är min lediga dag och solen har gömt sig, är inte det typiskt? Jag tänkte att jag skulle ut å cykla idag men så ringer telefonen och jag måste komma på jobb. Det är jag glad för, jag trivs bäst när jag jobbar!!

I söndags var jag å Jeanette på AC/DC, jag tyckte konserten var så där, det var absolut kul å se dom och Angus är störtskön, nästan 60 år men springer fortfarande runt på scenen i shorts och strippar haha. Mest besviken var jag på musiken innan Ac/Dc, först var det ett band som spelade och dom var helt ok men efter det satte de på någon jäkla blues skiva som dessutom snurrade 3ggr om. Jag vill inte höra på blues när jag ska på rockkonsert!!

Vi var ändå nöjda och glada över att vi sett dem, det kommer inte bli en andra gång. Efter konserten gick vi på Johns bar, dom hade Ac/Dc kväll och där öste det vill jag lova! När vi kom dit var det fullt med människor, vakterna kände igen oss så vi fick komma in utan att visa legg (hehe vi ser så små ut :) vi satte oss ned på "våran" lilla högtalare och njöt av musiken, jag kände mig hemma!

Jäkligt sliten bild på mig, palla 3 dagars..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0