Transportmedel

Hemma från jobb! Idag har jag haft ett litet fantastiskt möte med en spännande person som förgyllde min dag, det liker vi! För övrigt så är bästa sättet för mig att transportera mig någonstans nu antingen genom att krypa eller cykla. Jäkla tå. Jag vill gråta. Jag vill inte mista min söta nagel!! Man kan väl inte gå omgring nagellös eller?? helt seriöst så kräks jag bara av tanken.. Om den nu en dag trillar bort så kommer jag förmodlgen att antingen svimma eller spy. Jag prövade att klippa den lite grann precis för att liksom komma åt å klippa bort det onda men det var så äckligt :( hoppas inte ni blir kvalm när ni läser det här haha.

Oohh imorgon blir det vinsmakning med bästa Jeanette och förhoppningsvis Josefin!! Det blir skönt å slappa av, hoppas att solen vill titta fram imorgon med! Imorgon är jag förövrigt ledig, märkligt vad jag har fått ledigt många helgdagar på sista taiden! Måndag - ledig, Tisdag - ledig, Onsdag jobb kl 16. Herregud vad ska jag hitta på här på fjället?? Om man ändå hade en pojke här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0