Välkommen x2

Iiiiiiiih :D Jag har fått mitt andra välkomst-mail från skolan nu! I det här mailet har dom bifogat uke og timeplan så nu kan jag snart börja planera mina jobbardagar! Dom har bjudit in Jan Grönbech, country manager på Google Norge och Petter Merok som är direktör för Teknologiutveckling i Microsoft Norge, det ska bli så kul!!
Jag fattar dock fortfarande inte vad det är vi ska läsa första året massa datagrejor som jag aldrig sysslat med det blir göy :)
Första året ska jag bla lära mig, kreativ brainstorming - designprocessen (det kan jag redan), lära mig xhtml, xml, xsl och ccs (??) får fräscha upp mina kunskaper om binära talsystemet (boolsk algebra) här..
= datanörd?
Snart kanske jag sitter här och bloggar med siffror och koder haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0