11 dagar kvar

Jag var på visning av en superfin lgh igår, den vill jag ha!! Jag har 11 dagar kvar innan kontraktet på den här lgh går ut, det känns sådär att inte veta vart jag sedan ska ta vägen.. Det finns 2 möjligheter, får vi inte lägenheten som vi såg på igår så finns det eventuellt 1 lgh kvar som vi kanske kan få komma på visning, om den inte har blitt utleid..Man kan väl kanske säga att jag sitter lite i skiten både ekonomiskt och boendemässigt.. Jag hoppas båda problemen löser sig i veckan.


Igår blev det en spontan utgång med Kristin och hennes vänner, det var kul å finna på någonting för omväxlings skull! Nu ligger jag å följer med på valvakan och tyvärr så ser det väligt dystert ut. Skärpning Sverige!!


Crazy girls



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0