Back to the..Past!

Skolan är kul, men jäklar, jag gruvar mig till nästa steg. Det är svårt. Men kul!
Jag tänker inte bli sjuk, började känna en antydning till svullnad i halsen igår, hade huvudvärk i dag när jag vaknade och nu har jag ont i halsen. Så jäkla bra att jag tog bort mina mandlar i våras annars hade jag varit sängliggandes nu!! 

Imorgon är det fredag för er som har missat det. Det hade jag, veckan har bara flugit förbi, imorgon ska jag ta med mig pärlan ut på vägarna igen, jag ska upp till Savalen och hälsa på Jeanette och Sander :) samt hämta lite småting som jag inte fick med mig sist!!





På skolan tror dom att jag är gift med en äldre man. Haha,  vad får dom allt ifrån, fast det är bra så slipper jag bli uppraggad. (Förhoppningsvis)

Jag ringde och purrade på USBL idag och fick äntligen svar från dom angående lägenheten. Jag får flytta ut 1 oktober!! Wihoo! Alltså behöver jag bara leva som en parasiti 4 veckor till. I Love it!


Savalen


Allt ordnar sig alltid! Så är det bara, Alltid, alltid, kom ihåg det!

Kommentarer
Postat av: jeanette

gleder meg til du kommer:)

Eldre mann....hehe...

2010-09-02 @ 20:53:07
Postat av: SofieOfSweden

Jag med, gleder mig :)

2010-09-02 @ 20:54:08
URL: http://sofieoffsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0